jeg sa først nei

da vi våkna i dag snødde det ute ,fortsatt våt snø som smelter på bakken så snøen bygger seg ikke opp ,men det fristet lite å gå ut da .

Da snøbyga stoppet opp kom svoger og lurte på om vi ville gå over Åsen ilag med ham og svigerinne og svoger som har rorbua ,jeg sa nei .

Min mann både ville og ville ikke men bestemte seg for å bli med ,jeg sa fortsatt nei ,men da mannen straks var klar ombestemte eg meg ,kunne jo ikke sitte inne alene når gjengen gikk tur over fjellet så jeg heiv meg rundt og ble med :=)

vi gikk gjennom tunellen til Bjørke karane gikk bakerst ,jeg prøvde å holde følge med svigerinne ,men oi oi som jeg slet hun er jo mye sprekere enn meg hi hi

den tyngste biten er når vi skal oppover ,svetten rann og pusten er virkelig ikke på min side,men jeg holder da tritt med dei andre

vi kommer opp på toppen og jeg er helt skutt ,men det går like fort over som det kom på :=) her oppe var det en god del snø ,men vi er no på fjellet da

nå er det bare bortover før vi skal nedover

selv om det er snø her oppe og det ser nok kaldt ut så svetta denne dama her så det trillet bak på ryggen ,men jeg er glad jeg ble med på tur da for det gjør jo utrolig godt å virkelig jobbe litt med kroppen

vi er over på den andre siden og skal gjennom granskogen så er vi nede på Leira igjen

ha ha sjekk den staylen der da ,det var en herlige tur ilag med en like fin gjeng :=) og da vi var hjemme og jeg var ferdig å dusje kom elsdte datter med samboer og lille Ariel ,en skikkelig kjekk søndag

14 kommentarer

Siste innlegg