jeg skulle jo ikke

i dag har det snødd hele dagen,i førmiddag med snøstorm skikkelig ufyselig.Jeg sa i går att jeg ikke skulle måke snø i dag,men måtte jo ut kl 6 i dag morges,men jeg skulle jo ikke måke snø for det har meldt regn i morgen,men det gikk ikke som jeg tenkte ,jeg har nemligen vært ute 3 ganger i dag og måket snø :=)

jeg tror neimen ikke det har vært opplett i dag jeg ,så jeg skulle iallefall ikke ut og gå ,men jeg var det ,når jeg alikavel var ute og måket,jeg gikk noen få skritt så snudde jeg opp igjen ,ikke for å gå i hus men for å hente sparken for jammen var det glatt ute

og når jeg har vært inne har jeg gjort ferdige tv sokkane jeg har strikket til min mann ,bursdagsgave ,bursdagen er over helgen men sokkane fikk han i dag :=)

jeg har strikket disse i fjord sokkegarn fra hillesvåg ,det er norsk ull 80% ull og 20% nylon varme og sterke ,skal vaske dem så blir dei mykere ,dette garnet er slik ,litt stivt når det er nytt men mykner når det blir vasket :=)

Nå tar jeg en pause fra mønsterstikk ,for dette var en jobb :=)

18 kommentarer

Siste innlegg