jeg var heldige

det hadde meldt et veldigt regnvær her hos oss i dag ,og ja det regnet litt da jeg stod opp ,men det ga seg fort  :=)  jeg kledde derfor på meg og fikk en deilig tid ute med varme vinder og temperaturer opp mot 13+ ,jeg var ute i ca 1t og 30 min ,etter att jeg kom inn igjen begynte det å snu og nå regner det skikkelig ute ,så ja jeg var skikkelig heldige og fikk en deilig stund ute i nydelig vårvær .

siden det var mildt ville jeg prøve fiskestangen ,jeg har 0 tålmodighet og etter 5 kast uten napp gav jeg opp :=) men jeg tilbrakte tiden min nede ved sjøen for der var det godt å være i dag.

lang lang rekke ,noen reker hadde blitt skylt på land ,dei levde ikke så dette blir vel mat for en sulten fugl tipper eg

på steinane var det tett med små skjell ,men det bodde noen i disse da ,jeg plukket mange skjell jeg også ,tar gjerne imot tips til diy med albueskjell :=)

blukket mange glasskår også ,det gjorde jeg sist sommer også ,og alle har jeg i en boks ,kan kanskje bli noe av dem også en vakker dag :=)

skulle vi få sol ? da hadde det iallefall blitt varmt ,men det var for mye skyer ,men himmelen var blå det ser vi alle ikke sant

jeg rusler ut til skogen hvor vi lager møteplass,der snur jeg hjemmover igjen ,det er fonnfare så lengre ut går jeg ikke i disse dager sånn er det ,men det var skikkelig deilig ute i dag altså

10 kommentarer

Siste innlegg