jul i drivhuset

da det lysnet av dag i dag gikk jeg ut ,jeg tenkte det var på tide å lage litt jul i drivhuset,men før jeg kom så langt ventet en stor jobb ute

juletreet jeg skulle ha var i løda og det er et stykke bort til den ,det var bare å stikke spaden i snøen og begynne jobben med å lage en vei bort.

Da jobben var gjort fikk jeg ut juletreet og ruslet bort til huset ,drivhuset er jo på den andre siden av huset ,men så var det jo ikke måket den veien heller,det var bare å sette fra seg sekken og fortsette å spade snø gjennom platten oppom huset og ned til drivhuset ,endelig kom jeg meg inn

treet kom på plass og lyslenka ble surret rundt treet,så var det lys da ,ledning og strøm var i uthuset nedom drivhuset,det var bare å ta fatt på snømåking videre til jeg kom meg inn i det huset ,og endelig fikk jeg lys i treet

det ble så koselig atte :=) så om en vil er det bare å fyre opp i bålpanna ,ta med et pledd og kakao og kose seg ute eller inne i drivhuset :=) kjekt uansett att det er lys i huset i denne mørke måneden

da jeg var ferdig begynte det å snø igjen så jeg gikk i hus ,nå tenker jeg å strikke litt ,jeg skal lage brennsnut til middag og da kutter jeg alle grønnsakene selv ,og om det snør mer nå så må jeg nok en runde til ut og spa snø før mannen kommer så han får bilen på plass :=)

24 kommentarer

Siste innlegg