julemesse

i går ble det julemesse på oss,det er et stykke å kjøre ,er nok ca 1,5 time iallefall ,stede var på Brandal og messa var i ishavsmuseet ,men herremin så mye folk og like mange biler ,er det mulig

utenfor museet var det mekkfullt så vi kjører til sentrum

men hallo ,det var smekkfullt alle plasser ,så er det sånn att svoger har et hus der som han leier ut ,men han leier ikke ut garasjen ,jeg mener vi kan parkere der,og vi kjører dit og der står svoger ,vist kunne vi parkere der og så gikk vi ilag ned på messa ,der oogså ei svigerinne er .

Jeg går en runde men det er trangt ,sykt trangt

jeg likte denne standen her ,tova ull ,sjekk dei tøffe skoa ,men det er ting som koster og ikke noe jeg trengte så det ble med et bilde ,isbjørn og moskus ,vi er tross alt inni et ishavsmuseum :=)

Vi ville kjøpe noe å spise ,jeg hadde lyst å prøve selgryte ,men det var bare å glemme ,det var umulig å få plass ved et bord ,så vi bestemte oss for å kjøre til Hareid og gå på kafe der ,men først ville jeg fullføre runden

denne engelen ble min ,den er skikkelig stor og jeg likte att den var laget av tre,kanskje drivved det hvet jeg ikke men fin var den ,vingene er i kobber ,synes den passet hos oss

så forlot vi messa ,det var koslig på kafe på Hareid og gos plass :=) det var kveld før vi kjørte hjemover og lørdagen var fin ,skulle gjerne besøkt Mette ,men det får vi ta igjen når vi ikke er ilag med flere og når vi kan gå i fjellet sammen

18 kommentarer

Siste innlegg