Julens glede

I noen år nå har nathles laget koslige julehefter,jeg har alle hun har gitt ut og dei er like koslige hvert år :=) årets hefte fikk jeg i forrige uke

jeg har ikke lest det ennå ,men jeg har bladd litt gjennom det og noe frista :=) så etter den kalde lufteturen i dag tok jeg frem blade leste oppskriften og lagde Randis potetlomper

Vi hadde besøk på farsdagen og da kokte jeg vel mange poteter til middagen ,men da gjorde jeg som mormoren til Randi ,jeg tok potetrestene og lagde gode potetlomper

det var mer i heftett som fristet ,kakao med krem :=) for mannen her i huset lagde farsdagskaken selv ,han pisket da litt mye krem og den resten smakte veldig godt i kakaoen :=)

Det var godt å komme inn i varmen og kose seg med ferske potetlomper og kakao med krem ,har du ikke prøvd det så anbefaler eg att dere gjør det :=)

10 kommentarer

Siste innlegg