julestemning

i dag våknet vi til skikkelig julestemning ,kong vinter hadde bredd en god dyne over det hele ute :=)

det meldte skikkelig snøvær i dag ,men det kom ikke ,vi fikk litt sol i fjella istedenfor og det kan vi like ,så nå er det skikkelig julestemning ute

ja inne også ,for jeg lagde krumkaker i dag så her er det deilig juleduft i heimen

da jeg var ferdig med baksten kledde jeg meg og gikk ut for å måke litt snø ,det dalte noen få snøkorn før det sprakk opp og ble nydelig ute

medan jeg måkte fikk jeg en telefon ,ei venninne ville ta en tur om det passa ,hos meg passer det nesten alltid :=) så jeg gikk inn igjen og sette på kaffekjel og tevatn så fylte jeg opp med julekaker på et fat,venninne kom og vi fikk en hyggelig stund over kaffebordet:=)

Da jeg igjen ble alene var det litt seint å gå ut ,det var tid for å lage middag ,og den airfryeren altså ,det er helt fantastisk

ytrefile av hjort ,helt perfekt stekt og her blir det lite oppvask må vite

mannen kom men for like fort,møte ,så jeg spiste min middag ,han får varme sin når han kommer hjem igjen ,og middagen var nydelig :=) tok like godt en krumkake til etterpå :=)

litt luksus en vanlig onsdag er vel innafor

12 kommentarer

Siste innlegg