Kaldt

God morgen ,ute er det kaldt 3- det har farget markane kvite

det var lkaldt i går også men bare 1- da inviterte jeg venninner på besøk orket bare ikke gå ut i kulden ,2 venninner kom og vi fikk noen hygglige timer sammen og jeg serverte nystekte vafler

og med rømme og  sylte smakte det godt ,hjemmelagde sylte hos meg ,villbringebær,ripsgele og plomme

sola skinner fra en blå himmel men den minker her nede i bygda ,i hagen hoos meg hadde jeg sol i kanskje 40 min i går så i løpet av neste uke tipper jeg den er så mye boorte att det ikke er noe mer å snakke om ,foor dei siste dagene snakker vi om 5-10 min for dagen .

Allered i går hadde vi sola i så kort periode att frosten ikke rakk å tine vekk ,dyretransporten kom seg ikke opp bakken og måtte parkere utenfor hos oss medan han venta på strøbilen som gruset veien for ham ,vinteren nermer seg det er sikkert ,da er det kos å sitte inne og strikke ,nå er det sokker og barnestrikk på pinnene :=)

Men i dag skal jeg ut , vi skal ta med oss svigermor og kjøre en tur til Volda ,der skinner solen så i dag får vi litt mer sol :=) ha en nydelig fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg