kaldt ute

Vi har fått tilbake kulden ,det er skikkelig nydelig ute nå med blå himmel ,klar luft sol i fjella ,3-4 minusgrader og det blir det frost av .

En uke har jeg vært inne med forkjølelse,hoste,vonde hals men nå er det bare hoste igjen sånn inn i mellom ,kan ikke sitte inne en ule til med litt hoste,så i dag kledde jeg på meg og gikk en tur ut i kulden

nesten speilblank fjord ,det er så vakkert lys på denne tid

kulden gjør grøftene her hos oss speilblanke

på oppsiden av veien legger isen seg og fortsetter kulden er snart hele fjellveggen omgjort til en isfjell

inni isen står gresset grønnt og fint ,det er jo vakkert da :=))

det mørkner tidlig ,jeg gikk turen mellom 14 og 15 allerede da begynte det å mørkne ute

jeg rusler hjem igjen ,det er ikke verdt å være ute lenge nok til att jeg blir kalde og syk igjen :=)men deilig å lufte seg det var det

6 kommentarer

Siste innlegg