kilovis med kos

ute øsepøse regner det ,tror det er den verste dagen her med nedbør ,da frister det lite å gå ut men jeg sitter virkelig ikke på bakenden og depper av den grunn.

Jeg har trimma ,som dere sikkert har sett av bilder jeg har lagt ut så bor vi i en generasjonsbolig kjeller,1 og 2 etasje + loft som inneholder 3 rom.

Jeg har flyttet et gjesterom fra 1 etasje og opp på loftet,så flyttet jeg ned en sofa fra loftet og 2 stressless fra kjeller til tidligere gjesterom i1 etasje,den jobben gjorde jeg i juleveka,men mye jobb gjennstår.Siden det øsepøseregner ute var det en fin dag å trimme inne på for jeg har gått i trapper opp og ned opp og ned og det har blitt 1266 trappetrinn på meg ,det er greit det bare att jeg hadde tungt lass på vei ned ,så halvparten av trinna var megatunge,jeg har en kiste på et rom på loftet,den var full av magasiner og strikkeoppskrifter,dei skulle ned på det nye rommet i 1 etasje og blader er tunge ,jeg lover .

Nå er allle blader nede men kista får mannen hjelpe meg med ,den skal tross alt ned 2 etasjer og superkvinne er jeg virkelig ikke :=)

Når det var gjort måtte jeg se over garnlageret mitt ,oioi her har jeg kilovis med kos,masse kos

fulle kasser

hadde så mange poser stående att jeg måtte finne en kasse ,hadde en gedigen kasse ledig og den ble fort oppfylt,men jammen hadde eg like mange poser igjen

og ennå har eg kjøpt 20 nøster til og bestilt 6 ekstra nøster ,ja ja ,jeg har masse kos som dere ser

men no skal eg kvile og strikke litt så får det bare øsepøse ned ute

 

17 kommentarer

Siste innlegg