kjedelig ?

God morgen,ja jeg sitter her jeg og det kan fort bli litt lange dager,men jeg har strikketøyet mitt ,men er det bare kjekt det da ? nei noe av jobben er kjedelig skikkelig kjedelig ,men hva er det da ? jo feste tråder ,og i går kveld hadde jeg en lang trådfestekveld gubba det var ikke kjekt

ja når en velger å utfordre seg selv med en ragnajakke ,ja da blir det nok å feste ,jeg har kommet opp til ermene nå og i 2 omganger har jeg tatt en pause og festet tråder,i går kveld ble det når 100 tråder å feste, men jakken den blir fin den så jeg angrer ikke på valget mitt

jeg venter litt med å felle under ermene,ja for denne skal være raglandfelling på,jeg tenker jeg begynner på ermene så får jeg se om bolen skal være litt lengre,tror ikke det da men jeg ser etterhvert :=) mye jobb er dette men det viktigste er å følge med på faregebyttingen for den skjer hele tiden :=)

I dag kommer sønn på besøk og med seg har han lille Mathilde ,det blir en koslig avbrekk her jeg sitter ,han skal handle litt til mor og vi skal spise en god lunch sammen ,gleder meg :=)

Ute er det mildt  3+ ,ingen snø annet enn i fjelltoppane ,da jeg tok natt i går var det hele 7+ ute ,det er i tillegg opplett men skyet,helt perfekt vær for min del ,hadde snøen lavet ned hadde det vært trasigt for han jeg bor sammen med,for da kunne jo ikke jeg hjulpet han med å måke til han kom hjem fra jobben.

Ønsker dere en riktig god dag videre

14 kommentarer

Siste innlegg