Hjemmelaget

først vil jeg takke alle for koslige tilbakemeldinger på julekjolen jeg strikket :=) nå er et nytt prosjekt på pinnene  og det er lett å bli revet med ,så jeg måtte være streng og la det ligge og bruke litt tid på dere her inne :=)

Blir ikke mye gjort nå på førmiddagen siden jeg blir hentet kl 11 ,det er fysio på dagsplanen og styrketrening.

I går fikk vi en skikkelig sommerdag,jeg tilbrakte mesteparten av dagen inne ( kan angre i dag for jeg våknet til regn ,ja ja sånn er det .

Gårsdagen ble viet husarbeid,ut med alle tepper ,vaske og støvsuge og et ekstra skippertak på gjesterommet,og slikt arbeid er jo best å ta når været tilater åpne dører og tepper som kan henge ute :=)

Det var da jeg tenkte på overskriften,hjemmelaget,dere som har fulgt meg lenge har nok sett dem før,noen av mine tepper som jeg har vevd selv :=)

jeg har vevd mange ryer i mitt voksne liv,og dei fleste er i ull ,som disse jeg hengte ut for lufting i går

det meste er rester etter en bedrift som sydde pledd,jakker og vester i ull,restene fikk vi og satt der og klipte strimler som vi vevde av :=) mye jobb ja men gode tepper å gå på

disse ligger i gangene våre,dei blå i ytterste gang som er felles med svigermor som bor i etasjen over oss,den røde er inne i gange vår ,jeg har maken rød på kjøkkenet men med svarte striper

dei to til venstre ligger på gjesterommet,det går fint med to forskjellige for gjesterommet er i vinkel og den ene deler var tidligere gang ,så dei ligger liksom ikke ved siden av hverandre :=)

 

9 kommentarer

Siste innlegg