koftestrikk

God kvelden i stua,litt stille herfra,er liksom ikke så mye nytt å skrive om når en bare sitter på baken :=)ja for det har jo jeg gjort i en måned no,det positive er jo att jeg får strikket masse :=) fikk et strikkeoppdrag av min søster før jul,det ble kjærkomment i romjulen for min kofte blir for komplisert med folk rundt meg,iallefall ermene .Nå som mannen er på jobb og jeg igjen er alene blir det min kofte på dagtid og min søsters kofte etter middag :=) veldig greit å variere litt også da .

dette er som dere hvet min kofte,den heter Ragnakofte og har 16 forskjellige farger,ermene har vært en utfordring så jeg velger å strikke litt på begge samstundes ,for da har jeg fargebytta litt inne :=) har str 2 mønster raporter på hver erme nå og ifølge oppskriften er det 1 mønsterraport igjen,den er litt lang da :=)

dette er koften til min søster,den heter Sagakofte og helt klart mindre krevende å strikke ,men fortsatt er det mye jobb igjen på begge koftene ,men så sitter jo jeg her da hi hi .

Hadde en snartur til Volda i dag da,pasientreise ,det betyr taxi henter og bringer og det var til fysioterapauten turen gikk til,nå skal foten sakte men sikkert trenes opp igjen og jeg fikk et par enkle øvelser jeg skal gjøre 2 ganger daglig ,så blir det ny time neste onsdag ,men før det er det sykehustime på mandag ,det blir røntgen og samtale med legen og forhåpentligvis slipper jeg denne store walkeren på foten mer :=)

Ha en fin kveld da

10 kommentarer

Siste innlegg