koko i dag også

god morgen ,ute er det 7+ himmelen er blå og vi får nok en nydelig dag .

Nå bor vi under høge fjell så det tar tid før sola dukker opp ,den viser seg litt mindre for hver dag som går for plutselig å være borte bak fjella i nesten 4 mnd

i dag som i går har jeg tatt på en koko kjole,jeg har jo 2 stk så da ble det ny selfie i dag da hi hi

koko er behagelige kjoler,disse to jeg har er tykke og passer godt nå om høsten ,men jeg har lyst på en til,helst med helt lange armer,tittet innom butikken hvor vi får kjøpt dem i går,men der var bare små str så det ble ingen kjøp,ellers hadde jeg en fin dag i Volda i går

etter å ha trakket en god stund var det deilig å sitte her ved sjøen og bare nyte sola ,jeg fikk kjøpt en konfirmasjonsgave og en julegave :=) jeg tok en pause hos innehaveren av garnforetningen hvor jeg gjerne kjøper garn,kjenner henne godt og hun har alltid en stol til meg :=) det var koslig

Jeg fikk tatt vaksine nr 2 mot flått og nå skal jeg være beskyttet,den 3 sprøyta skal jeg ta om 1 år,da er jeg beskyttet i 3 år,etter det kan jeg ta 1 sprøyte for påfyll og er da beskyttet i 5 år ,en god tanke siden flåtten elsker meg selv om det ikke er gjennsidig hi hi ,ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg