konsentrert

Når jeg strikker en genser blir jeg så konsentrert på slutten og greier ikke å legge det fra meg,så ble det med genseren min med kontstrikket rundfelling også :=) den er ferdige nå,men bilder får jeg ta i morgen i dagslys.

Det har regnet litt i dag,men sånn midt på dag kom sola litt gjennom,da benyttet jeg anledningen til å rusle en liten tur :=) kunne ikke bare strikke hi hi

vi har 1 tre som er litt tidligere enn dei andre her på Leira,det er hegg og nå er det like før løvet spretter,vi har masse hegg her,men bare dette ene kommer så tidlig :=)

jeg tenkte det ikke var noe nytt å ta bilde av i dag,men så oppdaget jeg noe kvitt ,og jeg ble nyskjerrige :=) og der stod fossekallen så fint ved elvekanten

den oppdaget meg og prøvde å gjemme seg, :=) men det endte nok med att den fløy sin vei ,jeg skulle til å gå da jeg hørte flere lyder

en liten flokk med silender kom svømmande,desverre litt langt ute ,og da må jeg zoome en del noe som ikke alltid gir dei beste bildenene

det begynte å regne så jeg gikk raskt hjem igjen,det er jeg glad for ,for fyameg for et ufyselig vær vi fikk da jeg var vel i hus igjen :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg