kontraster

litt av noen kontraster vi har nå om dagen ,i går gikk vi lang tuur og vadet i snø ,ble jo skikkelig sliten av det

da kvelden kom i går kom også vinden og huttemegtu for en vind,men vinden blåste rett vei ,det vil si att den blåste snøen på fjorden ,så i dag våknet jeg til en grønnere dag og hele 7+ ute,hva jeg gjorde da ,først hev jeg ut teppene i gangen og fikk vasket dei gulva ,så tok jeg på sko og jakke og gikk ut i hagen ,det ble rett og slett hagearbeid på meg

jeg fikk beskjært både epletrær og bærbusker ,gjett om det var koslig da :=) når jobben var gjort fikset jeg lørdagsgrøten og medan vi satt og spiste kom regne som lovet ,men skal jeg gå tur hver dag så skal jeg :=) da middagen var ferdig kledde jeg dermed på meg full regndress og labbet meg nok en gang oppover bakkane

det var en velsignelse å gå uten å synke ned i snø,reget godt såbrillene ble ganske uklare ,men herligheten så deilig det var

da runden var ferdig var det null problem å gå ned veien med gummistøvler på for veien var bar og isen var smeltet ,jeg digger det ,og nå håper jeg vi slipper snø på en stund for jeg liker mye bedre den grønne naturen ute :=) ha en fin lørdagskveld da ,nå skal jeg mekke ihop en pizzadeig så tenker eg å fylle den med tacorester fra i går ,blir godt det

14 kommentarer

Siste innlegg