kosedag

god kvelden.Etter morgenkaffen i dag bestemte jeg meg for å pakke inn alle julegavene,når en er ferdig erjo det lurt i tillfelle et av barna skulle forville seg inn på rommet hvor ho mor har lagt alt sammen :=)når jeg så var nesten ferdige får jeg en sms ,ei venninne ville ta en tur,og da hun dukket omm ringer ennå ei venninne ,hun ville også komme en tur :=) da gikk jeg i fryseboksen og hentet opp resten av lindrandis vinnerkake som jeg lagde til helgen :=) kjekt å kose seg når en får besøk.

Ene venninna mi er melkebonde,hun hadde med litt råmelk  til meg :=) har nå laget råmelkspudding :=) den er ennå varm ,så jeg må vente med å smake ,men du det er godt da,skal ta bilde og vise den i morgen :=)

Vi gikk en tur sammen etter besøket,ei av damen bor inst inne der veien ikke går lengre ,så da ble dagens spasertur også gjort ,denne gangen med hyggelig selskap

 

4 kommentarer

Siste innlegg