Koser meg eg :=)

Det blir en rolig påske i heimen,og det har en i huset funnet ut att vi kan benytte oss av :=) jepp så her er stua snudd på hode,vi er midt i oppussingskjøret som så mange andre i disse coronadager .

Her startet det med at en kom hjem med en tv stor som bare det,greit nok det,men den kan jo ikke stå på salongbordet i evigheter,dermed måtte en ny vegg opp til å henge den tven på :=) jeg burde jo kjenne mannen min godt nå,for her er det ingen snarveier og plutselig er prosjektet litt større enn planlagt  :=) men gjør det noe ? nei virkelig ikke for her blir ikke heimen fyllt opp med påskegjester .

ny vegg og rammen rundt var gul,som resten av veggane på stua ,best som det var forsvant det gule ,så satt papiret igjen på veggen,og da var det frem med varmt vann klut og skrape

skal det vær så skal det vær, alle sår skal sparkles og pusses,vegger skal grunnes og rammen rundt den nye veggen skal males,men den nye veggen skal tapetseres,i dag bestilte vi tapet men maling ble kjøpt

og når kåna får viljen sin blir det fargefest hi hi ,her blir det palmesus på stueveggen ,og rammen rundt blir grønn ,tror det blir kjempefint eg :=)

Når jeg skal se på slike ting trenger jeg tid,jeg må være sikker på att jeg velger rett :=) da ble klokka mye før vi snudde bilen hjemover,od da en takeaway var åpen tok vi med middag ferdig hjem ,noen ganger er det helt greit det også

da jeg tok natta i går var det skiføre ute,i dag våknet vi til grønne enger,vinden hadde plåst alt på fjorden og vi hadde opp i 17+ ute i dag og solskinn,herlig ,nå er det kveld og fortsatt 12,7+ ute,det er lov å håpe på att vinteren virkelig er ferdig hos oss også nå :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg