koser meg hjemme

Idag er en dag da mange går helt banans i butikkene,det gjør ikke jeg,jeg er ferdige å kjøpe julegaver,var innom bruktbutikken på onsdag og kjøpte en liten gave til meg selv,kostet meg 50 kr :=)

et lite sett til plommelikøren min fatet hadde jeg fra før,fine røde tulipaner som ikke er av den ekte sorten og en alv som jeg kjøpte like før vi ankom nordkapp den sommeren vi tok ferien vår den veien

mer nytt til jul trenger jeg ikke :=)

Like greit det,for da jeg våknet og tittet ut av soveromsvinduet var det dette synet som møtte meg

det gav umiddelbart en koslig stemning,men en kan fort bli lurt

for innen kl slo 10 hadde det blitt tung og våt snø,veldig tung og våt snø,jeg kledde på meg og gikk en tur

spserturen ble kort,men skrittene ble mange,for jeg gikk hjem igjen og det tok meg 2 timer å måke snø,eller slaps,det kjentes som om noen hadde tømt vannbøtta si i snøen,brøytebilen kastet betonblokket inn forran innkjørslene våre,ja vi har faktisk 4 stk :=) 3 av dem ryddet jeg for snø,taket på drivhuset måtte også måkes,det var neimen ikke enkelt,jeg som slettes ikke liker stige måtte hente en for i det hele tatt greie å få unna tung snø oppå taket.

Det fine med jobben er styrketreninga mine armer fikk,trenger det når jeg skal hompe rundt på krykker :=)

Nå har jeg ikke planer om å gjøre stort mere i dag,strikke og kose meg,har fått opp adventslysene i vindua,det ble koselig det,håper du også har kost deg i dag

16 kommentarer

Siste innlegg