koslige dager

God morgen .Jeg har vært noen dager hos ene datteren vår,det har vært koslige dager.Pappaen i huset har pappaperm,men diverse måtte gjørast i hagen for å sikre barna mot uhel og å stikke av,så jeg var der og passet lillemor på 5 mnd ,storebror var i barnehagen :=)

og når en passer ei slik lita tulle sitter en gjerne slik og tintin er ikke langt fra meg han heller :=) nå får jeg ikke legge ut bilder av barna,desverre er det litt for mange barnebilder som blir misbrukt ,så det får bli med beina :=)

skal en ut og trille får en god trim,for dei unge bor høgt oppe ,bare 1,5 km fra skitrekket,så som dere ser er det bare bakker :=)

når kvelden kom og mennene  passet på dei små som hadde tatt nat og sov,ja da kunne jeg og datter ta en lengre tur og lufte tintin,da gikk runden opp til skitrekket,nydelig utsikt hele veien

det har vært fine dager men nå er vi hjemme igjen og hva denne helgen vil bringe får vi se .

Før jeg reiste bortover på onsdag hengte jeg opp viltkamera,og joda fikk no bilder av uglen,ble mørkt men vi ser den

P03[0:4] E[070:3409]G[308:0x60] BV[-27:-13] IR[N]
P03[0:4] E[070:3409]G[308:0x60] BV[-27:-13] IR[N]
dere ser den på klesnora,jeg slo på kamera igjen i går kveld,ugla kom den ,jeg satt i senga og såg på den,ugle nr 2 kom også fløy seg rett inn i stuevinduet,riste på hode og fløy sin vei,men ingen kom på kamera,hmmm vi får se om jeg må henge kamera på et annet sted,prøve seg litt frem,uansett så er det litt artig da :=)

Ønsker dere en fin lørdag

12 kommentarer

Siste innlegg