Kropp til besvær

Denne kroppen liker å krangle med meg ,artrose er en av mine diagnoser ,nå er jeg så plaget med hofter/bekken att det meste gjør vondt ,så i dag var jeg til Volda hadde time på røntgenavdelingen ved sjukehuset.Nå kom jeg til sjukehuset 20 minutter før timen og det gjorde vist ingenting for der var det tomt ,jeg rakk ikke sette meg før jeg ble hentet inn .

Røntgen skal ikke være vondt ,men hallo det var grisevondt ,ja jeg fikk liksom ikke ikke ligge rett ut med veina ,neida la føttene peke mot hverandre ,jeg trodde jeg hadde svimt av ,så var det å bøye først ene beinet opp mot meg for så å sleppe den litt ut ,herre min det var vondt .

Da jeg var ferdige valgte jeg å ikke ta taxi hjem ,jeg skulle være igjen i Volda og sitte på med mannen ,da spaserte jeg ned til sentrum ,en tur som gikk med tette museføtter ,var det vondt før røntgen ,så var det ennå verre etterpå ,bare å krysse fingrane for att det har roet seg til i morgen .

Jeg gikk elvadalen ,er så deilig med den veien utenfor all trafikk ,en får følelsen av å være i skogen :=)

jeg hadde det heldigvis ikke travelt og kunne bruke den tiden jeg ville ,det var varmt og jeg riktig koste meg her jeg gikk

varm sol og vann som renner ,det er sommer det

det har blitt ryddet litt her ,og denne stubben som står igjen ser ut som en stor sommerfugl ,nesten så en får lyst til å fargelegge den med vakre farger hi hi .

Vel nede i sentrum får jeg unna MÅ gjøremålene ,det var kun et par ting da så det var fort gjort ,men da var jeg så sliten i rygg og bekken att jeg valgte å gå på en cafe og ta en kopp kaffe ,jeg skulle ikke ha lunch men en kokkosbolle fristet så det kjøpte jeg :=)

kafeen er todelt med med eg liten gang mellom rommene jeg såg rundt meg ved kassen ,der var det rimelig fullt og jeg hadde ikke lyst til å sitte tett mellom 2 bord ,så jeg tok med fatet mitt og kaffen og gikk til den andre enden og der sitter Mette :=) jeg viste att hun skulle til Volda ilag med ei venninne ,men tenkte liksom ikke att jeg kom til å treffe på henne ,nå var dei i ferd med å bryte opp og skulle dra videre ,men jeg fikk no en klem ,ja vi har jo begge tatt koronavaksine ,og vi fikk noen få ord sammen ,sånn er det koslig var det uansett å treffe på henne .

Jeg koste meg med kokkosbollen og kaffen ,etterpå gikk jeg på kolonialen og handlet noen småting før mannen dukket opp ,det ble en fin dag ,litt vondt ja men mest fin :=)

12 kommentarer

Siste innlegg