Kufjordkofta

Nå har jeg vært litt fraværende et par dager,når en begynner på et strikkeprosjekt er det lett å la seg rive med ,når en i tillegg ser att en blir ferdige ja da er det bare å gi seg et par dager uten annet ,og i dag ble kufjordkofta mi ferdige,dvs,jeg skal brodere maskesøm på en ku på ene armen,men først må jeg lære maskesting :=) ,uansett så er kofta mi ferdige

det har regnet i førmiddag og det har lagt seg tåke på fjorden ,men varmt er det med sine 18,8+ ute og nå er det opplett,så det var varmt å ta på kofta og gå for en fotoshot ute .Kofta er strikket i 2 tråds raumagarn ,det er norsk garn i 100% ull

kofta er str i str M på pinne nr 2,5 og 3 ,den ble stor ,jeg strikker løst og strikker ikke prøvelapp,men det får bare våge seg,den er romslig til å ha utenpå en genser ,og det trengs jo når høstkulden og vinteren setter inn ,så jeg sier meg fornøgde jeg :=)

ha en fortsatt fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg