kulden

vi har hatt noen veldig kalde dager her ,14- og opp mot 15 ,nå er det 10,6 det er kaldt ,vi bor i et gammelt hus så gangane er kalde og det ekstra rommet i gangen kan fungere som reserve kjøleskap for der er det ca 4 – i rommet .

Jeg har vært lite ute og spasert disse dagene ,men i dag tok jeg en tur ut ,jakta på is og frostroser og det er jo slettes ikke vanskelig å finne

frostrosene klamrer seg fast til isen

her vokser isen i flere etasjer

isen legger seg som en tykk vegg langs fjellsiden ,og når den når bunnen vokser det seg et skjørt som brer seg mer og mer utover ,ofte så mye att den vokser utover veien også

skulpturane dukker opp over alt hvor det renner vatn

vel en kopp te i hagen fristet ikke så jeg gikk inn igjen :=) men vakkert er det ,bare så altfor kaldt .

Det skal snu mot helgen og neste uke meldes det regn ,ja ja ,da blir det iallefall både glatt og fonnfare her jeg bor .

Mannen er syk igjen og jeg kjenner på noe jeg også ,det har jeg ikke tid til for jeg har time på sykehuset på torsdag ,ja ja bare å håpe på det beste

17 kommentarer

Siste innlegg