langs landeveien

I dag tok jeg frem igjen sykkelen ,en lengre sykkeltur langs landeveien var målet mitt ,og for å se hvor langt bateriet på sykkelen rekker

nyslåtte marker ,det dufter sommer av det

turen går forbi fine vatn

langs landeveien treffer en på flere dyr ,her i bygda er det veldig mange fjordhester

fremover det går

et ganske vanlig syn langs landeveien ,kyr på veien :=)

godt gjemt dette gamle huset der det ligger vakkert til

veien går oppover og nedover,ingen sak uansett med elsykkel

geiter hører med langs landeveien

så er jeg fremme ved målet,Kalvatn ,løda vi ser er omgjort til cafe,selskapslokale og butikk med litt gaveartikler og batteri lys ,jeg kjøpte is og kaffe

så var det å sykle hjemover igjen

en staslig bukk var ute og koste seg i finværet ,på hjemvei stoppet jeg hos ei veninne ,og da jeg hadde kvilt litt og svetten rann tråkket jeg videre

en liten bruktbutikk på Bjørke ,den er skjelden åpen når jeg paserer,i dag var det åpent så jeg stopper og titter innom ,4 ting ble med meg hjem til den nette sum 120 kr ,ikke så gale det da :=)

Da jeg kom hjem var det på med badetøy og ned til sjøen ,jeg hadde behov for å avkjøle meg litt

det fine med en selfie iher nede er att en bare må legge seg ned fort og gale skal en komme med på bilde :=)men det var deilig da

det var dagen sin det langs landeveien,og om noen lurer på hvor langt jeg syklet så var det sånn ca 26-28 kilometer

8 kommentarer

Siste innlegg