langs veien

Da jeg gikk tur i dag var det ikke bare speilinger jeg såg ,for det er mye som skjer ute i disse dager :=) Våknet til 7,9- i dag og det betydde att det hadde dannet seg is ute

heldigvis var veiene tørre og fine så isen var kun i veikantene der vannet renner ned

samtidig som vinteren kom en tur innom igjen så er det grønne museører på bjørka

selja har kledd seg i påskegullt

tjelden er nok litt frustert ,den finner ikke like fort mat under snøen

på lørdag sa jeg til min mann att denne buketten med påskeliljer har aldri vært så flott og fin før ,men det var på lørdag dette er i dag

krønnkål og kvitløk i hagen ,dei tåler godt snøfallet ,grønnkålen er små blader som begynte å dukke opp på stokken fra i fjor :=)det er jo kjekt

og i drivhuset

der er det godt og varmt så snart sola dukker opp :=)ellers har jeg ikke varme i den da

20 kommentarer

Siste innlegg