Larvik

vi kjørte litt rundt omkring i Telemark ,campet et par steder bare 1 natt ,men så dro vi videre til Larvik ,været var helt fantastisk ,helt grei bobilcamp nede ved sjøkanten .

søskenbarnet til min mann bor i Larvik ,han hadde ferie og var hjemme så han took oss med til Stavern ,der møtte vi to som spilte lirekasse

vi ruslet litt rundt ,det var div utstillinger i disse husene men vi gikk fort gjennom dem ,ruslet til sentrum igjen og kjøpte oss middag ,før vi kjørte tilbake til Larvik

kunne jo ikke være i Larvik uten å kontakte Margrethe ,hun kom til campen etterjobb og middag,vi tok med mannen min og så ruslet vi gjennom sentrum og opp til bøkeskogen

vi prøvde å holde rundt den største bøken i skogen ,men vi rakk ikke hendene på begge sider ,det var et svært tre :=)

da vi hadde gått gjennom bøkeskogen og gikk ned til sjøen igjen kjøpte vi softis og koste oss til kvelden kom og Margrethe måtte hjem ,det var noen koslige timer .

Dag 2 i Larvik utforsket vi sentrum ,var innom mange butikker også men ikke noe ble kjøpt,men vi hadde en koslig dag :=)

Da vi forlot Larvik kjørte vi gjennom Oslo,Drammen ,Hamar og Gjøvik ,vi campet på Kirkevik Setskog

utsikten var ikke noe å si på og her bada jeg faktisk ,men har ikke bilde av det da :=)

Glemte å si att før vi kom hit var vi innom Åsgårdstrand ,å du for et deilig sted

her titter jeg påå huset til Finn Scøll ,han såg meg gjennom vinduet ,kom ut i hagen og begynte å luke litt ,men jeg tmen artig å se ham i hagen alikavel da :=)turte ikke gå opp i hagen og hilse på , jeg har fått vite att annebe også var i Åsgårdstrand da vi var der ,men vi traff nok ikke på hverandre siden vi ikke viste att vi var der :=))

jeg og ,mannen ruslet langs båtene medan min søster var i huset til Munch ,jeg gikk gjennom hagen men brydde meg ikke om å gå inn .

Turen videre går i morgen

10 kommentarer

Siste innlegg