leopardmønster

fredag ruslet jeg en tur,jeg skrev da att jeg skulle vise dere flere bilder fra spaserturen :=) det får bli i dag,vi har vært på bobiltur og litt bilder fra den turen får dere i morgen :=)

jeg oppdaget noe som kunne minne om leopardmønster på fjorden,og når jeg såg litt nermere så kunne jeg se att det dekket halve fjorden

det var rett og slett pollen,kan ikke minnast å ha sett så masse pollen flytande på fjorden før

og jeg tenkte i mitt stille sinn,får håpe fisken ikke har pollenalergi hi hi .

Når jeg ser all denne gule masse på fjorden,som sprer seg og danner tegninger som et stort leopardskinn,ja da er det neimen ikke rart sliter med rennende nese og øyner som sandpapir

kanskje vi skal være glade for regnet vi har fått som vasker naturen så alt dette som irriterer hos svært mange forsvinner ,det blir litt reinere å puste :=)

 

da ønsker eg dere en riktig god natt :=)

12 kommentarer

Siste innlegg