levende påskepynt

I dag gikk jeg en tur ute på jordene ,er jo så deilig nå når det er vår og en kan se små spirer på bakken

deilig å tenke på att det snart er grønt og fint her igjen

vi fikk ikke sol i dag ,men en deilig vind som tørket dei nyvaskede sengeklea ute ,det er lykke det

Jeg rusler videre ,da jeg kom opp til husene på toppen såg jeg att en grannes høner var ute og ruslet fritt,jeg ville ta biler og gikk mot dem ,men da snudde dei og ville gå bort.S å miste jeg lommeduken min som jeg hadde i lommen ned på bakken ,ha ha hanen bråstoppet og kom løpende mot meg ,stakkaren trodde jeg hadde noe godt ,og når hanen kom ja da kom hønene også

levende påskepynt ,kan jo ikke bli bedre .Vi har to granner med slike vakre høner og haner som får lov til å rusle fritt ute :=)

og jeg har fått vite att denne flotte hanen her heter Ronny ,fin ikke sant :=)

16 kommentarer

Siste innlegg