litt bedre i dag

merker att foten er litt bedre å gå på i dag enn i går,i dag har jeg greidd meg mye her hjemme med bare en krykke,det betyr att jeg har kunnet skifte ut noen duker siden en hånd var fri til å bære :=)

Så var det gåturen,da må jeg ha 2 krykker iallefall ut neste uke,en skal vist ikke fullbelaste foten etter en slik opperasjon jeg har gått gjennom tidligst før det har gått 8 uker.

Men jeg har gått ned til sjøen i dag også i tillegg en liten runde i hagen da jeg kom opp igjen :=)

det har vært noen byger i dag så jeg kledde meg i full regndress,hadde ikke behøvd det for det vart ikke så vått når jeg var ute,ja ja det holdt den sure vinden unna da :=)

vel heime igjen tok jeg som sagt en liten runde i hagen,først en tur bort til grønnsakshagen ,der spirer det og om ikke lenge er der gressløk og luftløk å hente,ja oreganoen var grønn og fin også

fine rosa knopper,det skal bli årets rabarbra ,mmmm deilig.Skal en leve på lavfoodmap så er rabarbra godt å ha for den er snill mot magen ,og aldeles nydelig på havregrøten til frokost

jeg hadde igjen 2 flotte buketter med grønnkål i grønnsakshagen,denne fine buketten her ble med inn,den skal få seg et minutt eller to på stekepannen og nytes som tilbehør til middagen i dag

så rusler jeg ned til elva ,og hva annet har kommet med ferske spirer enn buskrosen jeg har der,men hallo selv jeg hvet att akkurat det er for tidlig :=) for ennå er det vinter ute selv om det ikke akkurat synes slik i dag :=)

Da blir det litt tid til å strikke før jeg lager middag,ha en fin dag da og husk å nyte den litt også da

 

6 kommentarer

Siste innlegg