litt forandring i planane

I går hadde vi planer om å grille og bade nede ved sjøen ,en bursdagsfeiring ute,vel det ble litt forandringer for da besøket dukket opp regnet det såpass att vi bestemte oss for å grille på verandaen med persienne litt ute så spiste vi maten inne ,gikk greit det ,men blir jo ikke helt det samme :=)

Dagen i går gikk egentlig litt i ett så bilder tok jeg ikke ,døtrene mine derimot var til en hobbyfotograf før dei kom til oss :=) og jeg fikk lov å legge ut bilda dei sendte meg

en flink fotograf det er helt sikkert :=)

yngse gojenta vår med sin nydelige familie  :=) elsdte datter vår ble også fotografert ,når anledningen alikavel bød seg

for disse to blir det bryllup neste sommer og vi gleder oss til det

ja jentene våre har gitt oss to flotte ,snille og kjekke svigersønner :=)

 

Ble no tatt litt her hjemme også ,så bursdagsbarnet var ikke glemt ,ble bare ikke brukt mitt kamera i går :=)  men vi hadde en fin dag

I dag har det ikke regnet men temperaturen er ikke som det vi har hatt noen dager nå,varmt ja ,men ikke brennhett ,i dag inviterte jeg et par venninner til kaffe ,og medan jeg ventet på dem vasket jeg gulv,rart med det med en 1 åring og en 2 åring i selskap :=)

jeg har hatt en fin feilring ,2 dager der jeg bare har slappet av og kost meg  :=)

8 kommentarer

Siste innlegg