litt sosial omgang

I dag hadde jeg egentlig tenkt meg på sykkeltur ,men det ble ikke noe av .Jeg gikk opp i andre etasje og besøkte min gamle svigermor på førmiddagen ,og etter lunch var det på tide å lufte seg ,da ble det en spasertur rundt garden

det har vært mildt hos oss noen dager nå og gresset grønnast ute på jordene

gjennom granskogen klukka elva og mosen er irrande grønn

stoppe opp og ta seg tid til å se rundt seg ,det er mange små detaljer i naturen som er bittesmå men du for noen nydelige skjønnheter

dagen var vakker ,en må bare nyte :=) da jeg kom opp til dei siste husa traff jeg ei granne ,hun bød meg med inn og jeg takket ja jeg :=) ,så da fikk jeg sosial hygge nok en gang i dag før jeg ruslet meg hjem igjen .

Hjemme ringer jeg svigerdatter som nettopp har blitt mamma ,det ble det 3 sosiale ,og vi pratet lenge vi ,jeg setter på høytaler på mobilen ,da kan jeg prate og strikke samtidig :=)

Håper dere også har hatt en fin dag :=)

11 kommentarer

Siste innlegg