litt trim må en ha

godkvelden,det har vært stille fra meg ,vi har hatt rolige dager og mere aktive dager ,selve julekvelden var det meg og mannen ,men etter det hadde vi ene datter med sin familie på besøk og en dag hadde vi ene sønn med hans familie på besøk ,og med småbarn blir det aktivitet i heimen,1 nyttårsdag har jeg innvitert mine til åpen dag ,jeg lager kalkun så kan dei komme som dei vil ,det blir en livat dag med 7-9 barn + 6 voksne samt oss selv.

I går og i dag derimot har vi jobbet,ja for litt trim må vi ha selv i julen ,kan ikke bare sitte og spise :=)

ja før dagen i går og i dag trimma vi også ,da måket vi snø ,mye snø men det var koselig med julesnø da

med barn på besøk ble det litt aking ,og her var snøplogen sein med å komme til glede for dei som ville ake :=)

dei små likte juletreet vårt

trimmen i dag var denne hauen her

mannen saget

og fruen fylte opp på traktorskuffen

vi må jobbe under en gravemaskin,det er vedlikeholdsarbeid under en bru ,og da ble noen trær på vår eiendom lagt ned ,det er dette vi rydder vekk nå :=)

ha en fortsatt fin romjul da

18 kommentarer

Siste innlegg