lørdag og den var fin

først sov vi lenge i dag,jepp har sovet svært godt i det siste ,så først kl 9 var jeg våken nok til å stå opp :=) etter frokost skulle vi en snartur på butikken og kjøpe melk og salat,jeg har sånn sug etter salat for tiden så det må jeg nesten ha i hus :=) mannen ville lufte bobilen,så da ble det en kort bobiltur i dag til butikken for å handle :=)

Da vi kom hjem ringer sønn,han lurte på om vi ville ha besøk ,klart det jeg sitter jo her :=)

Når yngste sønn kommer er han jo ikke alene,han har med samboer og lillemor ,veldig koslig det

ho bestemor (meg ) hadde noen julekaker på lur ettermiddagen,blandt julekakene hadde jeg hjemmelagde pikekyss også, det puttet jeg i munnen på lillemor og hun fant fort ut hvor hun fant mer hi hi , merkelig kor streng sønn plutselig ble så fatet måtte sette litt vekk,ikke bare bare å være besteforeldre heller ,men lillemor,ja hun koste seg hun med noen små munnfuller hi hi .

Det ble ikke spasertur ned til sjøen i dag,det ble nok trakk på butikken ,må være forsiktig ennå en uke før jeg får belaste foten litt mer normalt om jeg greier det :=)

Ha en fin lørdagskveld da

8 kommentarer

Siste innlegg