lørdag

siden 6 desember har jeg stort sett vært inne ,ja jeg har bare hatt avbrekk med sykehusbesøk og en snartur på kolonialen.

Da jeg stod opp i dag regnet det godt ute,så jeg tok strikketøyet i fang,det varte ikke lenge for mannen hadde planer om å lufte oss med en kjøretur :=)

sjøen var mektig høg i dag,som dere ser gikk den nesten oppå kaia,hadde vært greiere midtsommers om sjøen var så høg,kjekkere å bade da

turen gikk til Stryn

vi handlet litt først før vi kjørte litt rundt i utkanten av Stryn,elva som renner her var også mektig stor i dag

hornindalsvatnet,vi er på vei hjem igjen,da vi kommer til Grodås kjørte mannen jammen en runde i bygda der også

det var koslig å bare sitte på og nyte naturen selv i regnværet ,litt annet enn å sitte i stua hele dagen .

Vel vi kom no hjem igjen da,først lagde vi oss litt mat så tok jeg fatt på Sagakofta jeg strikker til min søster,og jammen ble den ferdige i dag :=)

knapper har jeg ikke sydd på,det ville min søster ta selv og det er helt greit :=) så får vi se når jeg får den sendt til Sandnes .

Min kofte er fortsatt best å strikke på dagtid i dagslys når jeg er alene ,så jeg må finne meg et enkelt kveldstrikk,småstrikk :=)

Ha en fin lørdagskveld da

13 kommentarer

Siste innlegg