lørdags trimmen

siden mannen jobber og ikke er hjemme før kl 17 dei fleste dager så blir det bare lørdagen vi jobber med ved,det har rett og slett blitt lørdagstrimmen vår å jobbe med ved,perfekt vær i dag til å være ute hele dagen ,klokka på handa sier jeg har vært aktiv i over 10 timer i dag og det er jo bra på en lørdag

vi ryddet langs elva og tar bort trær som er i veien for dei som slar gresset her om sommeren

mannen sager ned trærne og jeg rydder vekk greiner og legger veden i hauer

og når jeg har tid fyller jeg opp ved på traktoren ,på denne måten får vi unna masse når mannen kan fokusere på å sage ned trær og kappe greiner :=)

herlig orangefarge på veden ,

18633 skritt er telt i tillegg er det like mye bøy og tøy og jeg er maroder i kroppen ,på en god måte for jeg hvet att jeg har brukt kroppen mye i dag :=))

20 kommentarer

Siste innlegg