lørdagstur

i dag ville mannen att vi gikk en tur ut i marka ,ut i marka ilag med ham bruker å bli noe ganske annet enn det jeg ser for meg ,så også i dag

det starta egentlig ganske greit ,men vi starta ikke ved stien ,neida vi går rett motebakke så treffer vi nok på den stiien etterhvert

turen gikk gjennom gammelskog

mange forskjellige mosearter ,den til høgre her ser ut som bittesmå grantrær

lurer på hva slags lav dette er

etter en lang tur rett opp var vi fremme ,stien tror jeg ikke vi traff på og det var bratt som fy ,men jeg kom meg opp etter mye sukk og stønn ,

en liten solstripe nede på husene ,det var ikke lange stunden den traff i dag ,vi gikk nedover,brattere enn brattast og plutselig kom vi bort fra hverandre ,mannen gikk mer rett bort medan jeg gikk litt på skrå nedover ,vi hadde hverandre på mobilen ,jeg tuulla noe skikkelig og havnet i en bratt skog med tettskog og velta skog herremin for en nedtur ,men jeg kom meg ut av skogen og endte opp på nedsiden av sommerfjøsen omtrent samtidig som mannen kom på oppsiden av sommerfjøsen ,det gikk bra,vi hadde planer om å lage bål men vi var slitne og valgte å gå hjem

det var godt å komme ut på jorde,og ikke minst inn i varmen ,vi brukte 4 timer på turen ,det kjennes i bekkenet for å si det sånn ,men tross det bratte så var det en fin tur .

Som dere ser har vi vinter,nå er det 5-  ute og frosten klorer seg fast ,det er vakkert men kaldt

12 kommentarer

Siste innlegg