luke 10

I dag skulle jeg hatt på ullstilongs ,dagens tur ble kalde ,nydelig vær men for tynne klær på så nå sitter jeg her og venter på att stua skal bli varm nå som jeg har fyrt opp i peisen :=) og jeg har pyntet juletre ,tidlig i år men det sies det er lov i år :=)

en aldeles nydelig dag som dere ser

himmelen og fjella var så vakre att i dag ble kamera fokusert på bilder ovenfra :=)

lyset forandret seg fort og plutselig skinte sola i fjella

toppen av Jakta ,det høgste fjellet hos oss

så var jeg hjemme igjen og himmelen er like vakker bak huset vårt :=) og medan jeg gikk der med nesen peket oppover i dag seilte flere ørn der oppe høgt der oppe helt opp under skyene

og siden det er sykt høgt oppe på himmelen er det helt umulig å få et klart bilde :=)

ønsker dere en fortsatt nydelig fin dag da

6 kommentarer

Siste innlegg