luke 14

I dag startet jeg dagen tidlig ,jeg hadde bestemt meg for å prøve meg på smultringer og det gikk overaskende bra :=)

porsjonen gav 82 smultringer :=) og når jeg først var i gang ble det et brett med kransekake også

kl var nesten 10 da jeg var ferdige og nå kunne jeg kle på meg og gå ut med god samvittighet :=)

Jeg meldte til ei venninne og tilfeldigvis var hun på Leira med bil ,så hun parkerte og vi gikk tur sammen

en fossekalle fløy forbi og sette seg på elvakanten :=)

Da jeg og venninna mi hadde gått tur gikk jeg med bort til bilen ,jeg fortsatte hjem via beitene

jeg måtte gå over en elv ,i dag var elva helt tørrlagt så det gikk veldig fint hi hi

jeg går mellom trærne

her slipper steinen å fryse ,se for en fin kåpe dei har på seg ,tykk grønn og veldig myk :=)

noen trær er enorme ,her er grena snart like svær som en normal stamme ,fasinerande

i dag var det skyet og litt rått i luften

så var jeg ute på åpen mark og ruslet ned igjen ,jeg tok meg litt å spise før jeg tok fram støvsugeren ,den fikk svingt seg ,det samme fikk vaskemaskina ,da jeg var ferdig oppdaget jeg att det var vått ute ,det hadde kommet noen dråper nok til å bløtlegge naturen ,men ikke mer enn det da :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg