luke 16

16 desember allerede jammen går tiden fort og plutselig har vi et flunkende nytt år forran oss :=)

etter att jeg lagde et hav av pikekyss i dag morges ble det klesvask ,nå er kurven så tom som den kan bli bare et lestepar i den hi hi ,og da var det dags for den daglige spaserturen ,det var merkelig mørkt ute ,ble liksom ikke skikkelig dagslys ,men jeg såg no lyset og da er jeg fornøgde :=)

jeg rusler mot Viddal men går ikke hele veien

det lysner men sola skinner ikke i fjella

jeg velger å gå opp på fonnvernet ,her får vi god utsikt mot Leira

en elv renner ned fjellsiden og da har dei støpt en renne som leder vannet utfor kanten

 

når det er frost fryser dette til en tykk fast ismasse

det var frodigt oppå overbygget

eg lurer på om revebjellen er grønn hele vinteren ,det virker som att den danner nye rosetter som skal bli til nye blomter når våren er her

så rusler eg ned på veien igjen og hjemmover ,en hegre står i vannkanten ,den hadde nettopp dukket etter en gobit ,men det var ikke den som landa på kameraet mitt ,det var anda som dukket opp bak hegren hi hi

skikkelig punker dette :=)

 

6 kommentarer

Siste innlegg