luke 17

Så våknet jeg også til litt regn ,men da mener jeg bittelitt ,trengte ikke regntøy og i skrivende stund er det 10.5 grader ute ,ja varme altså :=)

Dagens tur ,jeg ville gå litt annerledes enn det vanlige så jeg bestemte meg for å gå i granskogen ,granskogen bak tunellen og da blir det trim for det er ikke flatt og fine turstier ,nei det er bratt og til tider ugjennomtrengelig ,så her får en trim

skrått men jeg liker det

lurer på om noen bor i denne hulen

jeg måtte ofte hua,ja for jeg fant traktkantareller og dei kunne jeg ta med hjem til middag

jeg klatrer videre

og det sier eg ,det er ikke bare bare for det detter trær hvert år og nå begynner det å bli vel mange trær å klatre over

å ta selfie i bratta var ikke enkelt ,her måtte jeg holde meg fast rett og slett

mosegrodd,greinene råtner liksom ikke dei blir bare mosegrodde

gamle trær som en gang måtte falle for den kraftige vinden ligger der nå mosegrodde ,og slik blir vel dei nye som ligger der hulter til bulter også

så var det å komme seg ned igjen ,og det gikk greit ,måtte bare bøye meg litt for grener som var litt i veien :=) så sier jeg meg fornøgd med dagens tur

4 kommentarer

Siste innlegg