luke 18

ja klokka den stopper ikke ,tenk det er 18 desember og ute er det 10+ ,så i dag tok jeg rett og slett og lette frem sykkelen og syklet til Viddag ,det var nydelig ute ,litt kjølig vind tross varmegradene så en ekstra varm jakke tok jeg på siden jeg skulle sykle ,på Viddal sette jeg fra meg sykkelen og ruslet rundt Vikegjerdet før jeg avsluttet med et lite besøk hos ei venninne som bor der

røtter blir skylt på land og etter en tid blir dei fine skulpturer

 

kjukene er fine uansett sort :=)

jeg tar et bilde mot Leira som ligger under Åsen som ikke er snø på

så kommer jeg til veis ende ,her kommer ikke andre steder uten å snu og gå eller kjøre tilbake samme vei via Leira :=) her på enden er en fin badestrand ,ja når det er fjøre sjø da i dag var sjøen høg og dekket stranden,men jeg sette meg på en stor stein og tok bilde av fjellrekka på den andre siden

men jeg blir ikke sittande jeg rusler videre

tid til en selfie måtte jeg ta meg

jeg har nå kommet høgre opp som dere ser ,for jeg gikk først på grusveien lengre nede :=) nå er jeg like ved ei venninne så jeg ringer og hører om det passer att jeg titter innom og det var greit

fram i dalen her hvor snøen ligger ,ligger Viddalsdalen  og nå er det lenge siden jeg har gått der ,det må bli til neste år

utsikt mot Leira fra tunet hos venninna mi ,kan ikke klage på denne utsikten og ser vi nedover når vi er ikke på stuen ser vi rett ut i fjorden ,vakkert :=)

Det var deilig å sykle i dag ,det var hyggelig å stoppe opp for en liten prat og det var godt å komme hjem igjen for jeg vasket ,støvsugde skiftet på senga ,vasket sengetøy og hengte det ut før jeg dro på tur ,vel hjemme var sengetøyet tørt ute i vinden og nå kan jeg ta helg og nyte att jeg ikke har flere ting som må gjøres til jul annet enn litt matvarer :=)

10 kommentarer

Siste innlegg