luke 21

ute blåser det ,har hatt et par mindre regnbyger,men vinden blåser det bort så det er fortsatt tørt ute ,dagens tur gikk gamleveien bak tunellen

det lysnet uti fjorden da jeg gikk ut

og det ble bare bedre og bedre

noen steder er mosen bare så vakker ,og her danner rosafargen nesten et hjerte :=)

jeg stoppet og plukket med meg en liten bukett med tyttebærlyng og blåbærlyng

og jammen kom jeg over en stor fin bregne også som ennå var grønn og fin :=)

Da jeg kom hjem var hagen full av kjøttmeis ,aldri sett så mange på en gang jeg ikke fikk jeg klare bilder og ikke fikk jeg med annet enn en brøkkdel av alle som flakset i plommetreet og dei koser seg skikkelig med fettet fra hjorteslaktet

vel inne sette jeg lyngen i vase,har en festlig vase med 6 små vaser som henger sammen ,skal se om jeg har noe lite rødt å pynte med også ,så får dette være vår dekorasjon på kjøkkenbordet.

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg