luke 22

22 desember og jeg er glad jeg er på føttene ,for falleri fallera ,jeg falt i trappa kvelden før ,og jeg husker ingenting ,kom til meg selv da jeg kjente et kjempesmell i hodet ,og min mann og svigermor stod over meg ,nei ikke aner jeg hva som skjedde ,rumpa er blå ene armen også ,men det går heldigvis bra ,så vi kledde oss og kjørte på tur ,og turen den gikk til Langevåg og devoldfabrikken

det regnet ille da vi reise hjemmefra ,men du så vakkert det var i Langevåg

det var lyst da vi var framme ,men det er et vakkert skue etter mørkets frembrudd for da er det bare så vakker lys på alle bygg her ved den gamle fabrikken

som så mange steder i disse dager var der en utrolig vakker pepperkakeby

vi titter litt i butikkane som stort sett er sportsbutikker bortsett fra en som er porsgrunn porselen outlett

da vi var ferdige ,hadde spist lunch på en kafe og kjøpt noe litte på ene butikken kjørte vi og besøkte svigerinne som bor i Langevåg det var koslig og timene fløy avgårde,det ble mørkt og vi tenkte på hjemturen ,vi stoppet og handlet på veien hjem ,det siste vi trengte av ferskvarer til jul :=) ja kl ble 22 før vi var hjemme og da var jeg så sliten i hode som føltes litt rart ,det var godt da å lande på puta ,men vi hadde en nydelig dag da

7 kommentarer

Siste innlegg