luke 3

3 desember ,oi som dagene flyr . vi har fått litt mer nysnø ,så nå er det akkurat passe synes jeg ,det gir et vakkert bilde nå som vi har kommet til advent

det er 9.4- ute blå himmel og da blir det så vakkert ,det glitrer i snøen .Vi får besøk av datter med mann og barn i dag ,det blir kjekt :=)

Middagen står på kok ,gul ertesuppe kokt på en stoor griseknoke ,en barndomsmiddag jeg elsker ,og siden den inneholder en griseknooke så må middagen koke i 3 timer .

Så var det dagens luke i vibbedille sin julekalender

jeg finner den rette gaven og pakker opp

en engel og jeg elsker engler det hvet dere som følger meg :=)) når noen fyller heimen med julenisser til jul så fyller jeg stua med engler ,har nisse jeg også men mest engler ,og denne vakre her skal få stå i hylla gjennom hele året og minne oss om alle barna som sliter og kjemper mot kreften

ha en vakkerfin søndag

12 kommentarer

Siste innlegg