luke 6

I går ble dagen litt annerledes enn det jeg forutså da jeg stod opp ,dagen startet rolig og tur ble det ,jeg og mannen kledde oss og gikk ned på rorbua til svigerinne og svoger ,fikk dei med på tur og den turen ble rask gange

det var litt småyr i luften men friskt å gå ,siden jeg ikke gikk alene og det småyra tok jeg ikke med kamera ,bare mobilen ,jeg fikk angre på det for der kom havørna

en kan liksom ikke zoome inn med mobilen ,ser dere over vannflaten ser dere noe kvitt ,det er havørna ,den fløy opp snudde og kom mot oss før den plutselig stupte ned mot vannflaten og fisket opp en fisk ,og jeg hadde ikke kamera , ja ja minnet har jeg da :=) så ringer yngste vår dei ville komme på besøk ,så var det å gire opp og gå hjem i rask gange ,det ble en aktiv dag med to små i heimen ,men dagen var fin den :=)og tur ble det

6 kommentarer

Siste innlegg