luke 7

I dag var det juleavslutning for strikkekafeen ,og siden jeg skal gå en tur hver dag valgte jeg å gå i dag ,det er et stykke så turen ble på 70 minuts gange og varm var jeg da jeg kom fram ,men så fikk jeg god kvile ilag med damene da :=)

jeg gikk gamleveien bak tunellen ,det var fint vær men glatt enkelte steder ,og siden jeg såg ørn i går tok jeg med kamera i håp om å se den i dag også ,det sier jeg ,er det is ser en ned og ikke opp på himmelen etter fugler ,og ja hele kjærringa glei og datt så lang som hun var ,heldigvis slapp jeg med skrekken :=)

så jeg fortsatte men nå med blikket på veien

jeg skvetter til da jeg gikk meg på en gren ,hassel og alle hasseltrea stod der grønne av rakler nå ,nei nei nei ,det er iallefall for tidlig

så er jeg på Bjørke og vi har mektige fjell som dere ser

På Bjørke velger jeg å gå turveien langs elva ,alternativet var den lange bilbveien opp forbi gamleskulen ,men klok av erfaring med glatt vei var det tryggest å gå denne veien ,kosligere også

resten av dagen var det kos ,risgrøt ,spekemat ,lefser og mandariner og masse hyggelig prat ,og hjem ,ja da fikk jeg sitte på med ei granne

12 kommentarer

Siste innlegg