luke 8

Ennå en vakker adventsdag hos oss,skyet men opplett og vindstille og i skrivande stund er det 4,4+ ute .

I dag fikk jeg en sms,ei venninne som lurte på om jeg ville være med på butikken ,og det ville jeg ,koslig det

turen gikk til Hornindal ,der er det 2 kolonialer ,vi gikk på den ene og kjøpte det vi skulle ha ,så er der en butikk med klær i en ende og gaveartikler i den andre og jammen ble det gavekjøp på fruensvilje ,,da jeg var ferdige satte jeg meg ned i en av stolene som står til disposisjon medan venninne gjorde seg ferdige ,etterpå fikk vi jammen en kopp kaffe og deilig fylte drops før vi takket for oss og kjørte hjem .

Vel hjemme spiste jeg litt men så måtte jeg ut på gåtur og da ble det en tur rundt garden i dag

et gammelt tre hadde pyntet seg i vakre julefarger

fint å gå her vel

tror vi får en grønn jul eg

å det gjør godt å rusle ute i naturen

så var eg heime igjen ,,en skikkelig deilig dag

10 kommentarer

Siste innlegg