magevennlig frokost

God morgen .Det er morgen og det er tiden hvor jeg er mest sulten :=) til hverdags går det i havregrøt men i dag fikk jeg så lyst på noe godt,og tanken på nystekte rundstykker låg der og frista :=) og jeg er heldige for jeg fikk oppskrift på superenkle magevennloige rundstykker med ei som er inngift i familien,glutenfrie er dei også  og utrolig raske å lage

det ble 12 store fine rundstykker

luftige :=)

go ost og leverpostei ,mmmm det er godt det .

Om dere vil prøve disse er oppskriften enkel

4 egg

400 g havregryn

1 stor beger cotta cheese

1 ts bakepulver

1 stor raspa gulrot

kjør det i mixeren til det ser ut som en deig,det går fort :=)

I dag lagde jeg store rundstykker og da ble det 12 stykk,bruk en skje og legg på bakepapirkledd brett

stekes midt i ovnen på 200 g i 20-25 min :=)

NYT

ellers blir det å fortsette forberedelsene mot jul her i huset,strikking og jeg skal ut og gå en tur,men i dag er det virkelig kaldt 7- viser måleren på kjøkkenet.

I kveld skal jeg passe barnebarn skal overnatte hos dem også ,blir koslig det :=)

4 kommentarer

Siste innlegg