måkene har kommet tilbake

hos oss er måkene borte om vinteren ,i dag hørte jeg dem og jeg la merke til att dei stupte mot vannflaten ,var det fisk i dag ? jeg kler meg og rusler ned til sjøen ,låser opp naustet og henter ut fiskestangen

men det var ikke bare bare å komme så langt ,jeg trakket rett ut i snøen og var ikke forberedt på dybden ,og der sank jeg til knes ,og jeg tuller ikke ,snø og brøytekant ,jeg fikk snø i støvlene men det fikk bare være :=) etter litt strev kom jeg meg bort til kaia ,i dag var det varmt nok til å kunne nyte mange timer der ,jeg gjorde noen kast men lyktes ikke i dag heller ,jeg skylder på snøen ,det var ikke lett å gå der ,mye snø og en hard skorpe på toppen ,den trakket jeg gjennom for hvert steg ,det ble rett og slett mer trim enn kos .Men bilder fikk jeg da ,det var en vakker morgen

og jeg har innsett att all bevegelse utenfor bilveien må jeg vente med til snøen har smeltet ,mulig det hadde gått med truger ,men det har jeg ikke

men jeg fikk litt styrketrening for beina og jeg gikk en tur før jeg gikk hjem igjen :=)

14 kommentarer

Siste innlegg