Måløy

I dag ble det en skikkelig kosedag.Vi startet med frisøren ,da vi begge var fint klipt kjørte vi videre ttil Nordfjordeid,da vi stoppet for å kjøpe litt frukt på rema 1000 ante vi ikke att det var feiring etter nyåpning da dei hadde vært stengt grunnet rehabelitering ,så det vanket et stort stykke marsipankake på oss og veldig gode tilbud på frukt og andre matvarer :=) ,Så kjørte vi videre til Måløy og besøkte min mor,på vei heim stoppet vi hos ett vennepar før vi kjørte helt heim ,en helt perfekt dag:=)

tidlig i går hadde dei meldt sol,men det ble skyet og da vi skulle hjem snødde det tett,ja ja ,vi koste oss uansett

her ser vi over til Måløy før vi kjører over brua

fra området jeg vokste opp,i det lange bygget på toppen bor min mor,,bare et stinkast unna huset jeg vokste opp i ,det ble solgt da det ble leilighet etterhvert på mine foreldre

skuleveien min til ungdomskulen som ligger rett nedenfor brøytekanten ,det tok under 5 min å gå til skulen

vi kjørte et par gater oppom heimen til min mor for å ta bilde ,dere ser brua vi må over for å komme til Måløy

det grå bygget med flatt tak er ungdomskulen

 

 

jepp så var vi fremme :=)og min mor var glad for besøk

 

19 kommentarer

Siste innlegg